ZACHOWAJ PRZEWAGĘ DZIĘKI CPS

Zyskaj przewagę i zmaksymalizuj czas pracy bez przestojów dzięki Canon Professional Services

Co obejmuje program CPS?

Profesjonalna obsługa techniczna produktów, dzięki której Twoja firma i Twój sprzęt mogą radzić sobie ze wszelkimi wyzwaniami.

* Wszystkie korzyści podlegają regulaminowi

Szybsze naprawy

W razie potrzeby naprawimy produkt w ciągu zaledwie 2* dni roboczych, z wypożyczeniem produktu zastępczego* w razie potrzeby.

Regularny serwis

Konserwacja z czyszczeniem i sprawdzeniem jest objęta planem.

Zniżka na każdą naprawę

Do 20%* zniżki od każdego rachunku za naprawę.

Bezpłatna wysyłka

Wysyłka w następnym dniu roboczym do i z centrum naprawczego.

Specjalistyczne sesje dla firm

Sesje na żywo, z poradami i praktycznymi wskazówkami ekspertów branżowych.

Jak to działa?

Szybsze naprawy

Popularne produkty profesjonalne z listy Fast Track mogą być naprawiane w ciągu 2–5 dni roboczych, w zależności od poziomu subskrypcji. Jeśli naprawa trwa dłużej, oferujemy wypożyczenie produktu zastępczego, aby umożliwić dalsze fotografowanie. A to jeszcze nie wszystko – koszt naprawy zostaje obniżony o 10% do 20%.

Regularny serwis

Jeśli produkt działa normalnie i wymaga solidnego czyszczenia, oferujemy szeroki zakres usług konserwacji, które są objęte subskrypcją. Co roku subskrypcja uprawnia do otrzymania tokenów na konserwację, na kwotę równą opłacie za subskrypcję CPS. Gdy potrzebujesz usługi, zaloguj się do swojego konta i wykorzystaj tokeny!

Bezpłatna wysyłka

Za każdym razem, gdy potrzebujesz naprawy lub usługi, wybierz opcję „Ekspresowa wysyłka” przy wysyłaniu nam produktu. Zaczniemy pracować nad nim następnego dnia roboczego. Pamiętaj, aby wydrukować i dołączyć etykietę CPS Priority, abyśmy wiedzieli, że to Ty!

Specjalistyczne sesje dla firm

Prowadzimy regularne, zamknięte webinaria na żywo dla członków programu CPS, z udziałem ekspertów z różnych dziedzin – kwestii prawnych, księgowości, marketingu i zarządzania agentami – którzy na żywo mogą przekazywać praktyczne wskazówki i odpowiadać na pytania.

Muszę powiedzieć, że program CPS jest wręcz niesamowity dla profesjonalistów takich jak ja!

Obsługa i doradztwo uzyskane w Waszym dziale były naprawdę wyjątkowe”.

Jaki poziom jest odpowiedni dla mojej firmy?

Subskrypcja dla małych i średnich firm

Optymalne rozwiązanie dla freelancerów oraz małych i średnich firm.

Opłata roczna

100 EUR bez podatku VAT
200 EUR bez podatku VAT
350 EUR bez podatku VAT

Naprawa Fast Track – aparaty EOS i obiektywy

5 dni
3 dni
2 dni

Naprawa Fast Track – sprzęt filmowy/wideo

5 dni
5 dni
5 dni

Wypożyczenie sprzętu zastępczego

Tylko naprawa, Platinum poprzez priorytetowe wsparcie

Nie
Na żądanie, jeśli przekroczono czas serwisowania
Na żądanie

Zniżka na usługi

Dotyczy wszystkich usług i napraw.

10%
15%
20%

Pula na czynności konserwacyjne

Wykorzystanie za pomocą tokenów; dotyczy usługi w pełnej cenie.

100 tokenów
200 tokenów
300 tokenów

Nieograniczona wysyłka w obu kierunkach

Następny dzień roboczy

W pakiecie
W pakiecie
W pakiecie

Priorytetowa pomoc telefoniczna CPS

Tak
Tak
Tak

Korzyści dla społeczności CPS

- Webinaria dla firm - Oferty tylko dla członków - Społeczność profesjonalistów - Pakiet powitalny

Tak
Tak
Tak

Szukasz subskrypcji dla firm?

Zapytaj nas, w jaki sposób program CPS może wspierać Twoją organizację za pomocą pakietów korporacyjnych.

Plany korporacyjne

Dla średnich i dużych firm mających od 25 do 250 sztuk sprzętu.

Opłata roczna

1000 EUR bez podatku VAT
3000 EUR bez podatku VAT
5000 EUR bez podatku VAT

Opłata dwuletnia

5% zniżki za kilkuletnią subskrypcję

1900 EUR bez podatku VAT
5700 EUR bez podatku VAT
9500 EUR bez podatku VAT

Opłata trzyletnia

10% zniżki za kilkuletnią subskrypcję

2700 EUR bez podatku VAT
8100 EUR bez podatku VAT
13 500 EUR bez podatku VAT

Naprawa Fast Track – aparaty EOS i obiektywy

3 dni
3 dni
3 dni

Naprawa Fast Track – sprzęt filmowy/wideo

5 dni
5 dni
5 dni

Wypożyczenie sprzętu zastępczego

Tylko naprawa

Na żądanie, jeśli przekroczono czas serwisowania
Na żądanie, jeśli przekroczono czas serwisowania
Na żądanie, jeśli przekroczono czas serwisowania

Zniżka na usługi

Dotyczy wszystkich usług i napraw.

20%
20%
20%

Pula na czynności konserwacyjne

Wykorzystanie za pomocą tokenów; dotyczy usługi w pełnej cenie.

1000 tokenów
2000 tokenów
3000 tokenów

Dzień konserwacji na miejscu

Zgłaszanie przez priorytetowe wsparcie

0
1
2

Nieograniczona wysyłka w obu kierunkach

Następny dzień roboczy

W pakiecie
W pakiecie
W pakiecie

Priorytetowa pomoc telefoniczna CPS

Tak
Tak
Tak

Szkolenie dot. obsługi technicznej produktów

Tak
Tak
Tak

Korzyści dla społeczności CPS

- Webinaria dla firm - Oferty tylko dla członków - Społeczność profesjonalistów

Tak
Tak
Tak

Mój aparat przestał działać w środku sesji, ale na szczęście miałam drugi aparat. Później przesłałam niedziałający aparat do CPS, a technicy byli w stanie zdiagnozować i usunąć problem. Udzielili mi też cennych rad dotyczących konserwacji w przyszłości. Aparat wrócił do mnie jako nowy! ”

Utwórz konto firmowe

Zarejestruj firmę i potwierdź jej autentyczność, aby uzyskać identyfikator Canon Business ID. Przekaż zaproszenie członkom swojego zespołu, aby zapewnić im dostęp.

Rejestracja produktów

Zarejestruj swój sprzęt Canon i potwierdź jego posiadanie: im więcej produktów rejestrujesz, tym więcej punktów otrzymasz. Członkostwo zaczyna się od 500 punktów.

Wybierz swój plan

Wybierz plan dostosowany do potrzeb Twojej firmy w zależności od zakresu zarejestrowanego sprzętu.

Subskrybuj

Po dokonaniu subskrypcji wyślemy fakturę VAT za wybrany plan. Możesz od razu zacząć maksymalnie wykorzystywać swoją subskrypcję CPS.

Wyjątkowe korzyści i oferty CPS

Następne webinarium dla firm

Podczas następnej sesji skupimy się na tym, jak wykorzystać media społecznościowe w firmie. Wypatruj swojego zaproszenia.

Zniżki dla partnerów

Możesz oszczędzić nawet 25%* na zakupie wybranych produktów, w tym kart SanDisk Extreme PRO® SD i CFexpress™, a także 15% w przypadku wszystkich produktów z katalogu SanDisk®.

25% zniżki na wybrane produkty Adobe

Skorzystaj z 25% zniżki na 12-miesięczną wybranych produktów Adobe Pro w ramach subskrypcji CPS. Zrealizuj w sekcji „Korzyści i oferty” swojego konta firmowego.

Zwiększ wydajność firmy

Zrób wrażenie na swoich klientach dzięki najnowszej, profesjonalnej usłudze dostarczania galerii. Zapewnij klientom niesamowite wrażenia dzięki temu interaktywnemu narzędziu.
Wypróbuj pierwszy miesiąc za darmo, po czym uaktualnij subskrypcję.

Poradniki

Jak zarejestrować się do uzyskania konta firmowego i udziału w programie CPS

Krótki przewodnik po rozpoczęciu korzystania z konta firmowego i programu CPS.

Pobierz PDF

Jak zarejestrować się w CPS

Instrukcje krok po kroku dotyczące aktywacji subskrypcji CPS.

Pobierz PDF

Jak przesłać zgłoszenie dotyczące naprawy lub serwisu

Instrukcje krok po kroku dotyczące tworzenia zgłoszenia naprawy lub konserwacji.

Pobierz PDF

Jak zarządzać programem CPS

Zapoznaj się ze wskazówkami dotyczącymi zmiany poziomu i anulowania subskrypcji.

Pobierz PDF

Jak zapłacić za CPS

Przewodnik po opcjach płatności i aktualizacji danych karty.

Pobierz PDF

Jak utworzyć konto firmowe

Obejrzyj krótki przewodnik wideo po rozpoczęciu korzystania z konta firmowego Canon.

Jak zarejestrować się w CPS

Obejrzyj krótki przewodnik wideo po aktywacji subskrypcji CPS i zarządzaniu nią.

Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z naszym zespołem CPS Priority
+48225229111 lub cpschange@canon-europe.com

Często zadawane pytania (FAQ)

  • CPS to kompleksowy program pomocy technicznej, który pomaga profesjonalistom i firmom w utrzymaniu sprawności urządzeń firmy Canon poprzez regularne serwisowanie i szybszą naprawę. Subskrypcja CPS jest płatna w stosunku rocznym i oferuje różne poziomy dla osób prowadzących działalność na własny rachunek, małych i średnich firm, a także pakiety korporacyjne dla większych firm. Wielu pracowników tej samej organizacji może jednocześnie mieć dostęp do korzyści i pomocy technicznej działu Canon Professional Services.

  • Program CPS jest dostępny dla każdej osoby zarejestrowanej jako firma lub każdej firmy wykorzystującej sprzęt firmy Canon do tworzenia obrazów, od profesjonalnych fotografów/filmowców, przez twórców i producentów, po organizacje o dowolnej wielkości.

  • Klient musi utworzyć konto firmowe Canon i zarejestrować wszystkie produkty firmy Canon, które należą do jego firmy. Po zarejestrowaniu produktów i przyznaniu punktów wszystkie odpowiednie pakiety subskrypcji będą dostępne do zakupu.

  • Zarejestruj się i rozpocznij dodawanie produktów, aby dowiedzieć się, ile punktów można uzyskać. Nie musisz dokończyć rejestracji, aby dowiedzieć się, ile punktów otrzymasz za swój sprzęt – możesz ponowić ten proces później i odebrać punkty. W tabeli korzyści można również zobaczyć przykładowy zestaw.

  • Jako przeciętny przykład produktów kwalifikujących do subskrypcji CPS Silver można wymienić aparat EOS R6 Mark II z 230 punktami, obiektyw RF 24-70MM F/2.8L IS USM z 200 punktami i obiektyw RF 50MM F/1.2L USM z 200 punktami. Przykładowy zestaw kwalifikujący do poziomu CPS Gold to aparat EOS R5 Mark II z 350 punktami, obiektyw RF 70-200MM F2.8 L IS USM z 225 punktami, obiektyw RF 50MM F/1.2L USM z 200 punktami, obiektyw RF 28-70MM F/2.8 IS STM ze 105 punktami, uchwyt pionowy BG-R10 z 30 punktami i lampa SPEEDLITE EL-1 z 95 punktami. Przykładowy zestawu CPS Platinum może obejmować aparat EOS R3 z 480 punktami, obiektyw RF 100-300MM F/2.8 L IS USM z 500 punktami, obiektyw RF 50MM F/1.2L USM z 200 punktami, obiektyw RF 15-35MM F/2.8 L IS USM z 200 punktami, imagePROGRAF PRO-2100 z 310 punktami i adapter EF-EOS R z 10 punktami.

  • Aby móc wykupić subskrypcję CPS Silver, musisz mieć co najmniej 500 punktów. Nie ma wyznaczonej maksymalnej liczby punktów, jaką można otrzymać. Im więcej masz punktów, tym więcej poziomów CPS jest dla Ciebie dostępnych. Jeśli na przykład masz 2000 punktów, możesz wybrać poziom Platinum, Gold lub Silver. Jeśli potrzebujesz priorytetowej naprawy, ale możesz poczekać 5 lub 3 dni robocze, możesz wybrać poziom Silver lub Gold. Należy pamiętać, że poziom Gold nie obejmuje wypożyczenia produktu zastępczego.

  • Ponad 3000 produktów firmy Canon kwalifikuje się do rejestracji – w tym większość naszych aparatów, obiektywów, drukarek, a nawet akcesoriów. Dodaj zarówno stary, jak i nowy sprzęt. Nawet produkty firmy Canon zakupione podczas podróży zagranicznych mogą zapewnić Ci punkty.

  • Punkty są wyszarzone, gdy brakuje szczegółowych informacji, a produkt nie jest w pełni zarejestrowany. Podaj wszystkie dane rejestracyjne produktu (numer seryjny, kraj i datę zakupu oraz nazwę sklepu). Punkty zostaną następnie zatwierdzone i wpłyną na poziom członkostwa w programie.

  • Program CPS przekształcił się w zasób dedykowany dla profesjonalistów i firm, oferując nowe, wyjątkowe korzyści, które mają na celu ochronę firmy przed nieoczekiwanymi zdarzeniami, dzięki czemu Ty i Twój zespół możecie skoncentrować się na swoim rzemiośle. Posiadacze konta firmowego Canon mają dostęp do obsługi wielu użytkowników, biznesowych warunków płatności, cen netto (bez podatku VAT, jeśli dotyczy) i usług tylko dla firm. Więcej informacji można znaleźć na stronie FAQ.

  • Nie, nie trzeba ponownie rejestrować produktów. Podczas rejestracji konta firmowego Canon należy podać stary adres e-mail CPS w kroku 4 w sekcji Dane firmy, a produkty będą dostępne do przeniesienia do nowego konta firmowego Canon.

  • Pomożemy Ci w pakietowym zarejestrowaniu produktów.
    Skontaktuj się z zespołem pomocy technicznej CPS Priority, aby uzyskać szablon do wypełnienia i odesłania nam. Może to potrwać kilka dni roboczych, a my poinformujemy Cię, gdy wszystko będzie gotowe.

  • Tak, Twój numer subskrypcji CPS zmieni się podczas rejestracji subskrypcji. Będzie on jednak taki sam w każdym roku odnowienia subskrypcji.

  • Austria, Belgia, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Hiszpania (tylko kontynentalna), Holandia, Irlandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Niemcy, Norwegia, Polska, Portugalia, Słowacja, Szwajcaria, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania (tylko kontynentalna) i Włochy.

  • Opłata za członkostwo jest naliczana z góry po kupieniu subskrypcji. Płatności można dokonać kartą lub przelewem bankowym do dnia wskazanego na fakturze VAT.

  • Ponieważ subskrypcja CPS jest usługą dla firm, wystawiana jest faktura z 30-dniowym terminem płatności. Jeśli chcesz płacić kartą, Twoja karta zostanie autoryzowana w dniu rejestracji subskrypcji (pokazując transakcję o zerowej wartości na wyciągu z karty), a rzeczywista płatność zostanie pobrana w terminie płatności, zwykle 30 dni później.

  • Dane bankowe znajdują się w górnej części faktury CPS.

  • Skontaktuj się z nami za pośrednictwem zespołu pomocy technicznej CPS Priority.

  • Nie, nie można zawiesić subskrypcji CPS.

  • Subskrypcja CPS zostanie automatycznie odnowiona na tym samym poziomie na koniec okresu subskrypcji, chyba że przed zakończeniem bieżącego okresu subskrypcji zostaną zmienione preferencje automatycznego odnawiania.
    Zapoznaj się z przewodnikiem dotyczącym aktualizacji okresu subskrypcji w sekcji „Poradniki” na stronie internetowej.

  • Możesz poprosić o podniesienie lub obniżenie poziomu subskrypcji w dowolnym momencie w obszarze „Moje subskrypcje” na koncie firmowym. Zmiany zostaną zastosowane dopiero do następnego okresu subskrypcji. Jeśli na przykład subskrypcja rozpoczęła się 15 stycznia 2025 r., a w dniu 3 października 2025 r. poprosisz o podwyższenie lub obniżenie poziomu subskrypcji, poziom subskrypcji zmieni się 15 stycznia 2026 r.
    Pamiętaj, że aby podnieść poziom subskrypcji CPS, będziesz potrzebować odpowiedniej liczby punktów za produkty uprawniającej do podwyższenia poziomu.

  • Aby poprosić o anulowanie subskrypcji, przejdź do strony subskrypcji na koncie firmowym lub przeczytaj poradnik na ten temat, choć będzie nam przykro, że odchodzisz. Twoja subskrypcja zostanie anulowana na koniec okresu rozliczeniowego. Jeśli na przykład Twoja subskrypcja rozpoczęła się 15 stycznia 2025 r., a prośba o anulowanie została złożona w dniu 3 października 2025 r., subskrypcja nie zostanie automatycznie odnowiona i wygaśnie 15 stycznia 2026 r. Nadal będziesz mieć dostęp do subskrypcji CPS i wszystkich korzyści do końca bieżącego okresu rozliczeniowego.

  • Elektroniczna karta członkowska CPS będzie dostępna do pobrania z powitalnej wiadomości e-mail.

  • Wiele produktów firmy Canon kwalifikuje się do szybkiego serwisu w punktach PSC. Pełna lista jest dostępna TUTAJ. Jeśli któryś z Twoich produktów kwalifikuje się jako Fast Track, jest to wskazane w zestawie każdego produktu. Czas realizacji zależy od poziomu subskrypcji CPS. Na przykład w przypadku poziomu CPS Platinum czas naprawy wynosi 2 dni robocze.
    Maksymalnie 3 produkty jednego uczestnika może być serwisowanych w trybie Fast Track w tym samym czasie. Dla porównania standardowy, nieobjęty gwarancją programu CPS czas to około 10 dni.

  • Docelowe czasy realizacji (TAT) są podawane w dniach roboczych (z wyłączeniem weekendów, dni wolnych od pracy w firmie Canon i okresów, w których niedostępność wynika z okoliczności pozostających poza kontrolą firmy Canon), od dnia otrzymania produktu przez nasz PSC i do dnia, w którym produkt jest gotowy do opuszczenia PSC firmy Canon. Nie obejmuje to czasu transportu (do lub z PSC firmy Canon) ani czasu oczekiwania na informacje od klienta (np. w razie braku dokumentacji) lub oczekiwania na decyzję klienta (np. akceptację kosztorysu za płatne naprawy lub usługi).

  • Uczestnik programu CPS z aktywną subskrypcją CPS Platinum może poprosić o wypożyczenie produktu zastępczego dopiero po zarejestrowaniu zgłoszenia naprawy. W tym celu należy skontaktować się z zespołem pomocy technicznej CPS Priority. Wypożyczenie produktu zastępczego będzie oferowane tylko w przypadku produktów Fast Track i zależnie od dostępności. Naszym celem jest wysłanie produktu zastępczego tego samego dnia, jeśli wniosek został otrzymany przed godziną 12:00 czasu środkowoeuropejskiego w dniu roboczym.

  • Najkrótszy czas realizacji naprawy wszystkich urządzeń wideo (seria Cinema EOS i X) wynosi 5 dni. Wynika to ze złożoności napraw i dostępności części. Jeśli naprawa potrwa dłużej niż 5 dni, członkowie programu o statusie Gold i Platinum w razie potrzeby będą mogli otrzymać sprzęt zastępczy.

  • Pula na konserwację jest zależna od poziomu subskrypcji CPS. Pulę można wykorzystać na kluczowe usługi serwisowe firmy Canon oferowane przez profesjonalne centra serwisowe firmy Canon („PSC”) w całej Europie i zlokalizowane we Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, Szwecji i Wielkiej Brytanii.

    Rutynowa obsługa serwisowa trwa, gdy produkt działa normalnie, bez usterek oraz jest czyszczony i sprawdzany.
    Pełna lista usług znajduje się TUTAJ.

    Taka pula nie może być stosowana w przypadku innych rodzajów usług, takich jak modernizacje lub naprawy.

  • Tokeny na konserwację to wirtualna waluta, którą można wydać na kluczową usługę konserwacji w każdym z naszych PSC w całej Europie.
    Kwota tokenów jest równa kosztowi rocznej opłaty członkowskiej CPS. Na przykład subskrypcja CPS Silver kosztuje 100 EUR i ten poziom subskrypcji obejmuje 100 tokenów.
    Tokeny można wykorzystać podczas składania zgłoszenia serwisowego.
    Jeśli na przykład czyszczenie i sprawdzenie matrycy kosztuje 50 EUR, członek CPS może zużyć około 50 tokenów, zamiast dokonywać rzeczywistej płatności. Szczegółowe instrukcje znajdują się w przewodniku.
    Tokeny są ważne w roku subskrypcji i nie przechodzą na następny rok.

  • Tokeny na konserwację mogą być wykorzystywane na każdą z tych usług.

    Kwota tokenów jest równa kosztowi rocznej opłaty członkowskiej CPS. Jeśli na przykład subskrypcja CPS Platinum kosztuje 350 EUR rocznie, członek otrzymuje 350 tokenów. Jeśli czyszczenie i sprawdzenie matrycy kosztuje 50 EUR, ten członek CPS może zużyć około 50 tokenów, zamiast dokonywać płatności pieniężnej. Roczna subskrypcja CPS Platinum obejmuje średnio dwa czyszczenia i sprawdzenia matrycy, jeden standardowy serwis aparatu EOS i jeden standardowy serwis obiektywu L. Mogą występować różne kombinacje tych usług.

  • Podobnie jak w przypadku poziomu CPS Platinum pakiety korporacyjne obejmują pulę na konserwację, którą można wykorzystać na dowolną z tych usług w ten sam sposób. Jednak poziomy Corporate A i B obejmują również korzyść Dzień konserwacji na miejscu, która zużywa pewną liczbę tokenów.

  • Jest to dzień, w którym technicy firmy Canon przyjeżdżają do klienta, aby przeprowadzić czyszczenie i konserwację kwalifikujących się produktów „Fast Track Service TAT”. Mówiąc dokładniej, jest to jedna ośmiogodzinna (8-godzinna) wizyta, podczas której jeden (1) technik przeprowadza usługę konserwacji maksymalnie dwudziestu siedmiu (27) lustrzanek cyfrowych lub aparatów bezlusterkowych, trzydziestu trzech (33) obiektywów EF/RF lub trzydziestu trzech (33) kamer lub dwudziestu (20) produktów Cinema EOS. Należy ją zarezerwować 60 dni wcześniej, kontaktując się z centrum pomocy CPS Priority Helpdesk.

  • Nie, z programu CPS można korzystać w innych krajach. Pełna płatna subskrypcja CPS jest ważna w następujących krajach: Austria, Belgia, Czechy, Dania, Finlandia, Latvia, Litauen, Estland, Francja, Hiszpania (tylko kontynentalna), Holandia, Irlandia, Luksemburg, Niemcy, Norwegia, Polska, Portugalia, Szwajcaria, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania (tylko kontynentalna) i Włochy.
    Korzyści z programu CPS można wykorzystać w dowolnym z profesjonalnych centrów serwisowych firmy Canon zlokalizowanych we Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, Szwecji i Wielkiej Brytanii.
    Jeśli na przykład użytkownik ma siedzibę w Niemczech, ale realizuje projekt we Włoszech i musi naprawić aparat, będzie mógł to zrobić w naszym włoskim centrum naprawczym, a jeśli będzie to dla niego wygodniejsze, poprosić o odesłanie go do Niemiec.

  • Niestety nie. Korzyści CPS można zrealizować tylko w profesjonalnych centrach serwisowych firmy Canon („PSC”) w całej Europie, zlokalizowanych we Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, Szwecji i Wielkiej Brytanii. Subskrypcja CPS obejmuje dostawę w następnym dniu roboczym bez ograniczeń, aby produkt dotarł do nas jak najszybciej.

  • Usługa CPS jest świadczona oddzielnie dla różnych regionów na świecie. Jednak klienci CPS spoza Europy są uprawnieni do korzystania z niektórych usług w placówkach i na wydarzeniach firmy Canon w regionie EMEA, jeśli mają ważną kartę członkowską CPS. Uwaga: korzyści przysługujące w kraju zamieszkania mogą nie mieć zastosowania w regionie EMEA.

  • Jeśli chcesz zaktualizować dane konta firmowego, skontaktuj się z nami pod adresem business.account@canon-europe.com.

Inne interesujące opcje

Historie profesjonalistów

Inspirujące historie czołowych fotografów i filmowców.

Konserwacja, modernizacja i naprawa

Specjalistyczne usługi gwarantujące perfekcyjne działanie sprzętu, podnoszące jego wydajność i umożliwiające naprawę.

Konto firmowe Canon

Konto firmowe jest dostępne dla każdej osoby zarejestrowanej jako firma lub każdej firmy korzystającej ze sprzętu Canon.